24.06.2024, Václav Lang
Máte dobře rozjetý byznys, velké plány, chcete dodávat svým zákazníkům špičkové služby a zároveň mít vše pod kontrolou na jednom místě? Pak pro zvažte rozjet svůj web na platformě Kentico.
Platforma Xperience 13 od brněnské firmy Kentico patří mezi nejoblíbenější a nejrozšířenější nástroje pro správu firemních webů. Tisíce zákazníků po celém světě jsou toho důkazem. Nově navíc svůj rozšířený CMS systém posunuli na nový vývojový stupeň, když přišli s DXP platformou Xperience by Kentico. (Přečtěte si, jaký je rozdíl mezi CMS a DXP a jak se mezi nimi rozhodovat.)
V NITTINu jsme na Kentico odborníci a rádi vám pomůžeme se některé z multifunkčních platforem od Kentica do vašeho webu. V tomto článku si řekneme, proč byste měli pro svůj web zvolit právě Kentico.
Běžné CMS se hodí zejména k publikování příspěvků na webu a obecně správě obsahu. Pakliže však potřebujete pomocí svého webu obsloužit zákazníky nad rámec tohoto, může se stát, že narazíte na limity.
Software od brněnské firmy Kentico 13 i jeho DXP nástupce Xperience by Kentico jdou mnohem dál za tyto funkcionality. Jejich platforma v sobě kromě tradičních nástrojů pro správu obsahu zahrnuje také funkcionality umožňující jeho personalizaci, usnadňující digitální marketing a v neposlední řadě splňující vysoké nároky na následnou analytiku.
Máte-li větší firmu s velkým objemem zákazníků a digitálních aktivit, jistě oceníte mít vše pod jednou střechou v rámci jedné z multifunkčních platforem pro správu webů.
Jednou z nesporných výhod systémů od Kentica je personalizace obsahu. Pomocí analytických nástrojů se podrobně seznámíte se svým publikem a jeho potřebami. A díky personalizovaným funkcionalitám můžete oslovovat různé části tohoto publika s různými produkty, a to na všech myslitelných zařízeních.
Právě personalizované cílení je přitom v dnešní době alfou a omegou úspěšného marketingu. Software od Kentica nabízí nejen cílení jedinečného obsahu podle typu zákazníka, ale i jeho dynamické chování podle toho, jak se návštěvník na webu chová.
Sami si definujete pravidla pro personalizaci a segmentaci publika a vytvoříte různé scénáře v různých kanálech. Čím přesnější bude zacílení a práce s jednotlivými skupinami návštěvníků, tím vyšší lze očekávat jejich zapojení a efektivitu prodejů.
K dispozici je navíc populární AI nástroj Recombee, který pomocí sofistikovaných algoritmů dodá jednotlivým uživatelům ten nejrelevantnější obsah.
Personalizace není jediným marketingovým nástrojem v rámci platforem Kentico. Dalo by se říct, že je spíš pilířem. Vychází z bohatých a přesných možností analytiky a ústí k širokým možnostem šíření obsahu.
Můžete například zasílat automatizovaný cílený newsletter nebo třeba nabídnout speciální slevy zákazníkům, kteří mají zrovna narozeniny. Samozřejmostí jsou i marketingové kampaně na míru. To vše za pomoci AI a ve všech dostupných kanálech. K lepším výsledkům ve vyhledávačích zase slouží integrovaná SEO optimalizace.
Uživatelé systémů od Kentica si často pochvalují velmi rychlou a efektivní škálovatelnost. Jejich unikátní kultura umožňuje začít v malém a rozšiřovat se podle toho, jak se budou zvyšovat vaše potřeby. Pravidelné aktualizace plynule zavádějí nejnovější funkce a vylepšení. Samozřejmostí jsou také vysoké standardy zabezpečení. Nejnovější Xperience by Kentico dokonce podporuje automatické škálování.
Všechny výše uvedené přednosti by však nemohly samy o sobě dobře fungovat bez prouživatelského prostředí. Uživatelé softwaru od Kentica si pochvalují přehledné uživatelské rozhraní administrace a intuitivní ovládání funkcí. Platforma Xperience by Kentico i její předchůdci byly vytvořené tak, aby poskytly příjemný zážitek z jejího používání a aby z ní uživatelé dostali maximum, a tím doručily svým zákazníkům špičkové služby a posunuli svůj byznys.
Pokud hledáte pro svůj projekt systém, jako je Xperience by Kentico, rádi vám s ním pomůžeme. Implementujeme platformu do vašeho webu a optimalizujeme ji tak, aby co nejvíce vyhovovala vašim potřebám a potřebám vašich klientů.
Ostatně sami se můžete přesvědčit v naší případové studii o tom, jak jsme na platformě Xperience by Kentico vyvinuli vylepšenou prezentační demoverzi produktu od našich partnerů Kentico.
Napište nám, rádi se s vámi potkáme nebo vám zavoláme.