21.04.2024, Pavel Hess
Redesign a migrace skupiny webů pro amerického prodejce paliv na Kentico 13
Zadavatel je předním americkým dodavatelem paliv a disponuje několika weby, které se zabývají diskontním prodejem nejrůznějších paliv koncovým zákazníkům. S tím, jak se DRC rozšiřovala, bylo potřeba přijít s novými odpovídajícími funkcionalitami u trojice jejích webů. Tak aby DRC mohla efektivněji kontrolovat své byznysové aktivity, lépe obsluhovat zákazníky, a ti měli důvod se vracet. Na projektu jsme spolupracovali s tamní agenturou Fuseideas
Náš klient Dead River Company aktuálně využívá platformu Kentico, se kterou je mnoho let spokojený. Věřili, že bude nadále vyhovovat jejich byznysu, stejně tak jako ostatním brandům, které vlastní
Redesign všech tří webů a migrace všeho, co k nim náleželo, na platformu Kentico 13.
Kentico 13 nám posloužilo svými základními funkcemi, co se týče správy kontaktů, uživatelů, zákaznických účtů, objednávek, správy produktů či naplánovaných úkolů
Rovnou jsme nasadili také marketingové vychytávky. Neboť DRC a jeho marketingový tým dohlíží na většinu marketingových operací u všech výše uvedených značek. Z platformy Kentico jsme schopni využít nejrůznější data, co se týče e-commerce a chování zákazníků, která pak poslouží ve správném cílení marketingových aktivit. Do budoucna navíc počítáme s posílením v rámci personalizace a automatizace, tak aby web a s ním spojené marketingové cílení bylo ještě efektivnější.
Myslím, že jsme v tomto projektu dokonale využili vše, co Kentico nabízí. Od e-commerce po tvorbu stránek a mnoho dalšího
Přestože se jedná o poměrně konzervativní prostředí, kde jsou zákazníci často zvyklí vyřizovat své objednávky po telefonu nebo osobně, zaznamenali jsme v období po spuštění nárůst v internetových nákupech.
Naše řešení se dokonce zalíbilo i samotnému Kenticu. A to natolik, že v jejich pravidelně vyhlašovaném žebříčku Site of the Year získala naše realizace v roce 2023 čestné uznání.
Napište nám, rádi se s vámi potkáme nebo vám zavoláme.